16 Nisan 2013 Salı

Ekmek Pişiriyorum

Günaydınlarrr...Bu aralar ekmek ve yoğurdumu kendim yapmaya karar verdim.Ekmek tarifimi takipçisi olduğum ve çok beğendiğim sevgili  mutfak dili nden aldım.Ve ilk denemem olumlu sonuç verdi.Biricik eşimden de onayı aldığıma göre emin adımlarla ilerleyebilirim ^_^ 

İlk olarakhamurumu güzelce yoğurup yağlı kağıt serdiğim borcama döktüm.İlk olarak ölçülere uydum anacak 2. nenememde biraz atrtırıcam ;) 
Mayalanması için üzerini bir tepsi ile kapattım ve sanırım 1 saate yakın mayalanmaya bıraktım.
 


Daha sonra önceden ısıtılmış 200C lik fırında 20 dk pişirdim




Miss gibi kızarmış ekmeğim pişti...



Tepsiden çıkarıp biraz dinlendirdikten sonraaaaa




 Yemek için ekmeğimiz hazır.







Buda ev yapımı yoğurdum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TEŞEKKÜRLER