29 Haziran 2013 Cumartesi

SARI KLOŞ ETEĞİM


Kurs döneminde genellikle bir tek renk'e gitti elim.Kurstaki arkadaşlar her ne kadar başka renklere yönlerdirsede vaz geçemedim bu (SARIIIII ) renkten ilerleyen dönemlerde ne demek istediğimi anlayacaksınızç :))


Diktiklerimi bir an önce bitirmek istiyorum bu yüzden foto çekmeyi unutuyorum kusura bakmayın :((





 Bunlarda bitmiş hali



Kalpli kısımlara da kancalardan ekleme yapıcam abartılı olmaz sanırım?




ve gördüğünüz üzere burda farklı bir kemer çalıştım nasıl olmuş?


2 yorum:

  1. tam benlik olmuş vallahi,uzun etek çok severim fakat magazalarda hem sevimli hem gösterişli hem kullanışlı malesef yok,seninkinin rengide pek bi güzel:)iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz icin;)) begenmenize sevindim.dediginiz gibi cok fazla yok canli renkler.ama sanirim bu düşüncelerinden vaz geciyor üreticiler.yeni yeni canli renkler kullaniliyor...

    YanıtlaSil

TEŞEKKÜRLER