27 Ağustos 2013 Salı

Kızçe Elbisesi

Küçük görümce için dikilen elbise ^_^

Model 7 TEMMUZ 2013 burda sayısı 145 nolu model.
Öncelikle kalıp çıkarma aşamalarını kaydedemediğim için özür dilerim :( sadece dikim aşamalarından bir kaç karelerim var.

Buyrun başlayalım.

Astarı sadece bel kısmına içten ince bel lastiği ile dikmiştim.Aşağıdaki foto da astarın etek ucu kısımlarını kıvırma ayağı ile temizlemeye çalıştığım bir kare(henüz bir overlok'a sahip olmadığımı üzülerek belirtmek istiyorum)


Yine fotoğraflayamadan kestiğim kumaşımızın astarla birlikte kenar dikişini çektim foto bkz.



                                                       Yaka kısmında da dantel kullandım.


Hokus pokus ;) elbisemiz bitttiii ve pozlar verildi bile.





Bu güzel kemer ise yine el emeği kumaşın içindeki renklere uysun dedik,ördük ve tahta boncuklarımızı ekledik.

6 yorum:

  1. Çok cici olmuş :)güle güle giysin

    YanıtlaSil
  2. buna bayıldım çok hoş... ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canim kendi çapimizda birşeyler yapmaya çaliştik ^_^

      Sil
  3. görümcen güle güle kullansın .varsın overlogun olmasın .dikiş makinen en iyilerinden .igneyi hep batık konumda çalıştır .seviyorum singerin bu modelini.ben alamamıştım o zaman bütçemi aşıyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim çiğdem hanim ;)ben cok bilinçli olarak almamiştim aslinda dikiş makinemi araştirirken bayideki kiz hem fiyat hem de özellik olarak bunu tavsiye edince almaya karar verdim.batik konumuda işime cok yariyor ama her zaman kullanmiyorum aslinda.inşallah daha iyileri size nasip olur ^_^

      Sil

TEŞEKKÜRLER