6 Eylül 2013 Cuma

Eteklerim

Merhabalar
Biraz sene başına dönelim istedim.Bu diktiklerimi yayınlamamıştım.Kenarda kıyıda durunca sizin neyiniz eksik dedim onlarıda sevdiklerimle paylaşmaya karar verdim.
 Bu kumaşımı metresi 1tl den 3 metre kadar almıştım ne yapsam diye düşürken biraz makinemin azizliği birazda kumaşın azizliği derken zar zor diktim.Dikdörtgen bir kumaşı yanlardan diktim beline de lastik geçirdim bitti gitti ^_^


Bu kumaşlardan güzelim bir etek çıkacağı aklıma gelmemişti.Yine metresi 1 tl den aldığım kumaşımı yıkayınca rengi attı bende üzüldüm ne yapsam diye düşünürken.Üzerindeki siyah danteli kullanmak geldi aklıma.Ne zamandır dantel eteğim olsun diye düşünürken bu iki kumaşı birleştiriverdim.Standart hafif çan bir etek kalıbını kullandım.Gizli fermuar ve bir tanede çıt çıt diktim  (<_>)aaaa  bittiii

Bu kumaşımı da ikinci eteğimi dikmek üzere almıştım ancak kumaşta iyi seçim yapamadım.Olsun yinede hoşuma gitti şimdilerde.Kursta hocamla diktiğim çan eteğimin aynısını evde tek başıma bu kumaş üzerinde deneyince işte sonuç.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TEŞEKKÜRLER